Par mani

Mans fotoattēls
Ikkatram no mums ir sapnis... Bet bieži vien mēs tikai sapņojam! Ir cilvēki, kas iedvesmo, ir lietas, kas iedvesmo, ir notikumi, kas iedvesmo. Mani iedvesmoja māsa,vecas mēbeles un mani bērni! Laikam dažreiz jābeidz sapņopt un jāķeras pie darbiem - darbiem, kas ikdienu padara skaistāku. Citiem tas var patikt, var nepatikt, bet ja tā ir sapņa realizācija, tad tas attaisno visu! Idejas dažreiz tiek aizņemtas no līdzīgi domājošiem cilvēkiem, bet iesākumā ir no kāda jāmācās - kaut vai drosmi uzņemties un izmēģināt! Es ilgu laiku pavadīju internetā, apbrīnojot cilvēkus, kas no vienkāršām lietām spēja radīt brīnumus, tagad ķēros pati tam, kas jau sen man tik ļoti patika! Nejauciet, es neko nerestaurēju, es dodu lietām citu dzīvību un pati eksperimentēju - kas būs, ja izdarīt tā, vai šitā! :) Gadās arī, ka nekas labs nesanāk, bet nu pārsvarā jau sliktāk nekļūst! Un ja nu gadījumā Jums mājās ir kāda mēbele, kas kliedz pēc pārmaiņām - iedodiet man! ;) Paskatīsimies, kas no tā var sanākt :)

ceturtdiena, 2011. gada 14. jūlijs

1. Tomasa istaba

Tomasa istaba tapa no nekā. Mmēģinot izdomāt, kā tad jāizskatās mana juniora istabai, tika pārrakts viss internets, bet viss likās ne tāds kā vajag. Tā kā mēs jau pavisam drīz gaidījām mūsu mīļumu Tomasu un vīram bija tikai nedēļa laika pabeigt istabu, tad tika pieņemts lēmums līmēt tapetes.... Oi, cik tas ir lipīgi... Tas taču ir tik vienkārši, jo nevajag slīpēt sienas līdz tam, lai tās būtu ideālas !!!! :)) Vīram tas pavisam labi iepatikās! :) Nu tad sākam...

Tāda istaba bija PIRMS


Kad biju izbraukājusi vairākus tapešu veikalus ilgi nevarēju izlemt - līmēt "bebīgas" tapetes vai nopietnas.... Parādot mammai tapešu paraugus, tika pieņemts lēmums izmantot nopietnu toni mazā prinča istabā ! :) Sākumā tika izlīmētas 3 sienas un viena siena tika atstāta ar domu līmēt vienkrāsainu, jo TIK rūtainas tapetes taču būs par raibu... Nopirkām pieskaņotas tapetes. Vīrs visu vakaru un pusnakti veltīja to līmēšanai un nākamajā dienā tās tika norautas :))) (Man ir super saprotošs vīrs ha ha) :))

Nu tad pirmie rezultāti...



Oi, pavisam aizmirsu savu kumodi pieminēt :) Ilgi skatījos uz jau iepriekš nopirkto kumodi un secināju, ka tās izskats ir labs tikai kaut kā neiederas manā istabā :)

Re, pavisam smuka kumode!


Tā tika kārtīgi noslīpēta....



Pēc tam noklāta ar Pinotex pieskaņotu jau esošajai gultiņai (krāsa varēja būt labāka, taču tā kā pārkrāsot gultiņu bija ilgāks process, mēs no tā atteicāmies). Kumode ieguva savu krāsu jau pēc 2 slāņu noklāšanas.
Esošie rokturi kumodi padarīja vienkāršu un tie noteikti neiederējās manā istabā :) Protams, ka metos uz veikalu, lai varētu sameklēt kaut ko bronzīgu... nu neko "tādu" ļoti ļoti es neatradu, bet nu pieliku jaunus rokturus un man jau liekas, ka kumode sanāca pieskaņota gan istabai, gan gultiņai :)


un tas vēl nav viss. Zinu vēl dažas lietas, kas padarīs šo istabu mājīgāku un apdzīvotu, bet tas nedaudz vēlāk!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru