Par mani

Mans fotoattēls
Ikkatram no mums ir sapnis... Bet bieži vien mēs tikai sapņojam! Ir cilvēki, kas iedvesmo, ir lietas, kas iedvesmo, ir notikumi, kas iedvesmo. Mani iedvesmoja māsa,vecas mēbeles un mani bērni! Laikam dažreiz jābeidz sapņopt un jāķeras pie darbiem - darbiem, kas ikdienu padara skaistāku. Citiem tas var patikt, var nepatikt, bet ja tā ir sapņa realizācija, tad tas attaisno visu! Idejas dažreiz tiek aizņemtas no līdzīgi domājošiem cilvēkiem, bet iesākumā ir no kāda jāmācās - kaut vai drosmi uzņemties un izmēģināt! Es ilgu laiku pavadīju internetā, apbrīnojot cilvēkus, kas no vienkāršām lietām spēja radīt brīnumus, tagad ķēros pati tam, kas jau sen man tik ļoti patika! Nejauciet, es neko nerestaurēju, es dodu lietām citu dzīvību un pati eksperimentēju - kas būs, ja izdarīt tā, vai šitā! :) Gadās arī, ka nekas labs nesanāk, bet nu pārsvarā jau sliktāk nekļūst! Un ja nu gadījumā Jums mājās ir kāda mēbele, kas kliedz pēc pārmaiņām - iedodiet man! ;) Paskatīsimies, kas no tā var sanākt :)

piektdiena, 2011. gada 29. jūlijs

4. Original painting :)

Ko jūs darītu ar šo?

Es, piemēram, sataisīju šo :)

Bet nu nedaudz par procesu...

Viss sākās ar slīpēšanu. Tā kā izrādījās, ka tas nav koks, bet gan finieris ar smuku pārklājumu "šponu", tad darba bija nedaudz vairāk :) Tika pasaukts vīriņš palīgā, jo slīpējot nost skaistumu, tas dega :)


Pēc noslīpēšanas virsma tika noklāta ar beici. Nu pirmā nopirktā beice neatbilda manām kvalitātes prasībām un rezultāts bija ļoti "šķidrs".  Braucu uz citu veikalu pakaļ mīļajam, labajam Pinotexam :)


Pēc šī darba paveikšanas sākās grūtākais - kā realizēt zīmējuma uzklāšanu? Internetā tika atrasts zīmējums un nošpikots veids, kā to uzklāt uz virsmas, taču 100% tāds veids neatbilda manam plānam. Tika sameklēts kodoskops un zīmējums tika uzprojecēts uz virsmas. Ar zīmuli tika uzvilktas kontūras.


Pēc kontūru uzvilkšanas sākās darbs pie zīmējuma.
un tad jau arī tapa rezultāts


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru